lunes, 16 de mayo de 2011 MalDáu!! - La tierra alampáu (prósimamenti...)

Imagen

Uploaded with ImageShack.us

Dendi'l dolor d'esta clas y d'isti pueblu, dendi'l miéu y la rabia, dendi la profundidá d'esta tierra humilláu. Esta maqueta quier ser tan solu un gritu más contra lo que mos dictan: cúmu vivir, cúmu sintir, cúmu parlar. Una guitarra y una voz esagradabli y ensin talentu y, que a una güelta, quier parlar a la sú manera, que é-la muestra, sobri las cosas de la vida, la pulítica, lo presonal, lo cercanu y lo no tan cercanu.

La tierra alampáu son sieti cantaris que nu prestarán a quien nu tena enos oídos las desigencias d'isti sistema, ni a quien tena los sús prejuicios... ni quiciás tampocu a quien li preste la música bien jecha. Peru son cantaris jechos pa romper, pa despresar, pa jacer españar las barreras que mos deseparan de nós mesmos y, n'isti casu, sobritóo las que me deseparaban de mí mesmu. Es daqui presonal, es daqui pulíticu, y amás quier tresmitir esu. Y esu implica que nu es un panfletu de naidi, más que de la mí propia conciencia, las mis esperiencias pulíticas, presonalis, de la mí forma de ver el mundu.

Si Dios quier enqui nu desista, estará enos prósimos días subía por equí riba, n'isti soberáu de la música de Cantabria que es kantabriapunk. Y tamién en CD con carátula y esas cosas que mos prestan, al istilu caseru, peru esu ya vos diré cumu conseguilo, que entá no lu teno claru jiji. Por últimu, dicir que la maqueta va a presentasi el día 28 nel Llar Mozu de Sanander, pa quien quiera pasase, y que ya saldrá anunciáu con detallis.

Saludos!

0 comentarios: